Monday 20 November 2017

Day Trading Råolje Olje Uten Indikatorer


Slik starter du Day Trading Crude Oil Oppdatert 13. oktober, 2016 Prisen på råolje svinger hvert øyeblikk ettersom den er offentlig omsettet på en bytte. Prisen på råolje er ikke bare bestemt av global utbud og etterspørsel og det grunnleggende utsikter for den fysiske råvaren, men også utsiktene og etterspørselen fra forhandlere. En dagdrivendes jobb er ikke å vurdere 34real34 verdien av råolje. I stedet tjener daghandlere fra daglige svingninger i råvareprisen, forsøker å tjene penger om det stiger, faller eller verdien forblir nesten det samme. Hvordan Day Trade Crude Oil - Futures Markets Day trading råolje spekulerer på sine kortsiktige prisbevegelser. Fysisk råolje er ikke håndtert eller tatt i bruk, men alle handelstransaksjonene foregår elektronisk og kun overskudd eller tap reflekteres i handelskontoen. Det er en rekke måter å daglige handel med råolje på. Hovedveien er gjennom en futures-kontrakt. En futureskontrakt er en avtale om å kjøpe eller selge noe - som råolje, gull eller hvete - på en fremtidig dato. Daghandlere lukker alle kontrakter (handler) hver dag og gir fortjeneste eller tap på hver handel basert på forskjellen mellom prisen de kjøpte kontrakten og prisen de solgte den. Råolje futures handler gjennom Chicago Mercantile Exchange (CME Group). Det finnes flere typer råolje, og kontrakter, som kan handles. Det er en (Light Sweet) Crude Oil Futures Kontrakt (CL) som representerer 1000 fat olje og en E-Mini Crude Oil Futures Contract (QM). som representerer 500 fat olje. På futures-utvekslingen svinger prisen på olje i 0,01 trinn på standardkontrakten og 0,025 trinn på E-mini-kontrakten. Denne økningen kalles en 34tick34 - det er den minste bevegelsen en futureskontrakt kan gjøre. Hvis du kjøper eller selger en futures-kontrakt, bestemmer hvor mange flått prisen går bort fra inngangsprisen din fortjeneste eller tap. Å regne ut fortjenesten eller tapet ditt (handelsplattformen viser deg, men det er godt å forstå hvordan det fungerer) Du må først kjenne avkryssingsverdien av kontrakten du handler. For en standard råoljekontrakt (CL) er telleverdien 10. Dette skyldes at kontrakten representerer 1000 fat olje og 1000 fat multiplikert med 0,01 tick størrelse resulterer i 10. Det betyr for hver kontrakt at en en kryssbevegelse vil resultere i en fortjeneste eller tap på 10. Hvis det flytter 10 flått, vinner du eller taper 100. Hvis det flytter 10 flått og du har 3 kontrakter, er fortjenesten eller tapet 300. Merk at råolje kan flytte flere dollar om dagen ( hundrevis av flått), noe som resulterer i massive fortjeneste eller tap på en enkeltdagshandel. For en E-Mini råoljekontrakt (QM) er tickverdien 12,50. Dette skyldes at kontrakten representerer 500 fat råolje, og 500 fat multiplikert med 0,025 tick størrelse resulterer i 12,50. Det betyr at for hver kontrakt vil en kryssbevegelse resultere i et fortjeneste eller tap på 12,50. Hvis det beveger seg 10 flått, vinner du eller taper 125. Hvis det flytter 10 flått og du har 3 kontrakter, er fortjenesten eller tapet 375. Merket i QM er ikke det samme som CL, så CL vil være mer volatilt enn QM. For eksempel er en 1 prisbevegelse i rå 100 merker i CL, eller en potensiell gevinst eller tap eller 1000 på en kontrakt. En 1 trekk i QM er bare 40 ticks (10.025), eller en potensiell gevinst eller tap på 500 på en kontrakt. Beløpet du trenger i din konto til dag handel en råolje futures kontrakt avhenger av din futures megler. NinjaTrader. for eksempel krever at du har 1000 på kontoen din for å åpne en posisjon for en Light Sweet Crude Oil kontrakt. Du trenger også nok på kontoen for å imøtekomme for potensielle tap (trenger mye mer enn 1000). Se Minimumskapital kreves for å starte Day Trading Futures. For tiden handler en E-Mini rå kontrakt (QM), du trenger 500 i kontoen din, pluss ekstra midler for å imøtekomme tap. Beløpet som kreves av megleren for å åpne en dagsposisjon, kalles Intra-dagsmargin det varierer fra megler og kan endres. Disse tallene forutsetter at du handler i dag og avslutter posisjoner før markedet lukkes hver dag. Hvis du holder posisjoner over natten, er du underlagt krav til innledende margen og vedlikeholdsmargin, som krever at du har mer penger på kontoen din. Hvordan Day Trade Crude Oil - ETFs andor Stock Market En annen måte å handle handel gull er gjennom et fond som handler på en børs, som USA Oljefond (USO) eller den mindre populære SampP SGSCI Crude Oil Total Return Index ETN ( OLJE). Hvis du har en aksjehandelskonto, kan du handle prisbevegelsene i råolje. Verdien av ETF og ETN reflekterer den daglige prosentvise prisendringen i råolje. Produktene handler som aksjer. Minimumsprisbevegelsen er 0,01, derfor lager du eller mister 0,01 for hver aksje du eier hver gang prisen endres med en krone. Aksjer og ETFer handles vanligvis i 100 aksjeblokker (kalt mange), så hvis prisen flytter en krone, og du har 100 aksjer, lager du eller mister 1. Hvis prisen beveger seg 1, fra 30 til 31, lager du eller taper 100 på din 100 aksje posisjon. Hvis du holder 500 aksjer, lager du eller mister 500 på samme prisbevegelse. Beløpet du trenger i kontoen din til dag, handler en råolje ETF avhenger av prisen på ETF, din innflytelse og posisjonsstørrelse. For tiden handler aksjer eller ETFer i USA du trenger å ha en 25 000 minimumssaldo på kontoen din. Avhengig av hvor mye inntekt du vil generere og din innflytelse, kan du ønske å ha mer enn 25.000 tilgjengelig for deg. Se Minimum Anbefalt kapital for Day Trading aksjer for veiledning om hvor mye kapital du bør starte dagen trading ETFs og aksjer med. Vis full artikkel3 Smart indikatorer for å handle med råolje med synergisme Nå som vi har dumme sesong bak oss, er det tid for å bli seriøs om handel. I dagens video ser vi på råolje. Dette markedet har vært en skuffelse for mange handelsfolk som har vært i et bredt handelsområde de siste 18 månedene. Nåværende handelsspekter vil etter hvert bli ødelagt, og markedet vil bevege seg i retning av breakout. Mens vår langsiktige indikator, den månedlige Trade Triangle fortsetter å være positiv, viser kortsiktige Trade Triangles svakhet. Med en poengsum på -60 for februar råolje, forventer vi at dette markedet vil bli avgrenset på kort sikt. En av indikatorene vi diskuterte i en tidligere video er i en oversold tilstand, noe som indikerer at et potensielt rally fra dagens nivåer kan være til stede. Når det er sagt, vil vi vente på en annen kombinasjon av indikatorer for å bekrefte at et trekk er i gang. For de siste 18 månedene har den beste måten å handle råolje vært på med bruk av en oscillatorindikator. Den som så på i dagens video, viser tydelig hvor lows og høyder kommer inn og indikerer et potensielt markedspenge fra dagens nivå. Vi forventer at etter en så lang periode med sidelengs handling, nesten 18 måneder, at råoljemarkedet vil komme til live og presentere gode handelsmuligheter i Q1 og Q2. Som alltid er våre videoer gratis å se og det er ingen registreringskrav. Det aller beste for deg, president i INO Medstifter av MarketClub Carol Ferguson sier takk for ditt svar. En av de beste trekkene jeg laget i 2010 var å bli med på Market Club Carol Ferguson, sier Adam hvis kinesen revalere sin valuta oppover i kommende uker hva ville dette gjøre for din forkastning for olje spesielt, andre varer gull etc. takk Jeg vil la markedet bestemme det spørsmålet. Hvis det skjer, vil det være god tid til å komme inn i den påfølgende langsiktige trenden. Alt det beste, Adam og Eu er en av de beste jeg har sett, og jeg er veldig glad for at du har det beste service du har å tilby, og det er veldig godt siden jeg jobber med denne tjenesten og vidios av denne tjenesten var veldig godt gjort og takk lgal renivaldo alves Takk for din virksomhet. Alt det beste, Adam Anthony Humpage sier Adam, takk for denne videoen som jeg tror kan svare på noen spørsmål om hvorvidt jeg reagerer på handelstriangler i et sidelengs hakkende marked (jeg har sett på - MACD for å hjelpe med det frem til nå. Spørsmål : Formentlig vil denne analsisene jobbe for ukentlige handelstrekanter, for de av oss som ikke ønsker å handle så ofte som dagbøkene. Men hvis man bruker dette til å støtte beslutninger på ukentlige handelstriangler, vil du foreslå noen justering av innstillingene på kanaler eller oscillatoren Takk, Anthony Du gjør et godt poeng. Jeg tror dette ville fungere like bra på ukentlige diagrammer ved hjelp av samme tidsramme. Tidsrammen vi brukte for Doncian-kanalene var 15 og standardinnstillingen for Williams R-indikatoren brukte standardinnstillingen i MarketClub. Jeg håper dette fungerer for deg. Alt det beste, Adam. Gjelder dette bare når vi er i handelsområdet -60 til 60 når vi sporer WCPDo 8216Better8217 Indikatorer Arbeid på råolje Ja Fungerer 8216Better8217-indikatorene på råolje Ja 8216Better8217-indikatorene aren8217t er optimalisert, så bruk dem på et hvilket som helst marked eller tidsramme. Råolje har blitt et kjededagskøretøy de siste årene. Det er rikelig med volum (likviditet), volatilitet (intra-day range) og 8220mini8221 kontrakter tilgjengelig (symbol QM) 8211 som er avgjørende for et godt dag handelsmarked. Videoen over viser hvordan de 3 ikke-korrelerte indikatorene (Better Sine Wave, Better Momentum og Better Pro Am) kan brukes til Day trading Crude. Overoptimalisering vil alltid drepe et system 8211 I8217ve lært det på den harde måten. Og I8217ve har gått ut av min måte for å sikre at 8216Better8217 indikatorene ikke er optimalisert for et bestemt marked. Indikatorene er 8220dynamic8221 og ingen inngangsverdier må velges for ethvert marked eller tidsramme. Samme dag handler handelsprinsippene for råoljehandel med råolje med 8216Better8217 Indikatorer (500 tick) Siden råolje har stor daglig volumhandel, bør du være i stand til å holde fast i den normale dagshandelsrammen jeg bruker på Emini 8211 som er 500, 1500 og 4500 tick diagrammer. Det største volumet går imidlertid gjennom den store kontrakten (symbol CL), i stedet for 8220mini8221 kontrakten (symbol QM). Jeg vil foreslå å kartlegge CL-kontrakten, men kanskje ta handler på QM-kontrakten hvis du har en liten konto. Skjermbildet over 500 tick-oljediagrammet viser vendepunkter gjenta samme rekkefølge av pris, volum og gjennomsnittlig handelsstørrelse: Volumdivergens med mindre kjøpsavsetning og høyere highslower lows 8220End Trend8221 prissyklusvarselsignal Cycle turn etter 8220End av Trend8221 er ofte lavrisiko-inngangspunkt, og profesjonelle aktive på pris ekstremer og husk å alltid handle i sympati med trenden i de høyere tidsrammer. En annen crude olje dag handelseksempel Crude Oil Day Trade Eksempel 8211 1 Nov 2011 (5:55) Jeg elsker å få videoer fra abonnenter som viser sine trading diagrammer og hvordan de bruker 8216Better8217 indikatorene. Så takk til Starling H. 8211 en av Emini-Watch8217s lojale fans 8211 for å la meg dele denne gode råoljehandelen med tilhengerne. Dagens handel med råolje Futures Day Trading Commodities med råolje Futures Crude Oil Futures volatilitet gir en annen markeds personlighet enn aksjeindeks futures. Her er noen av tingene du trenger å vite om dagens handel med råolje futures: Råolje er et av MINE favoritt futures markedet for dagshandel. Før jeg dykker inn og deler med deg hvordan volatiliteten i råolje passer til min risikotoleranse for dagshandel og gir et par diagrameksempler, bør vi gjennomgå noen av spesifikasjonene til Crude Oil Futures. Råolje Futures har månedlig utløp. Så hver måned handler vi en annen kontraktsmåned, så man må vite når er den første varselsdagen og siste handelsdag for råolje futures for å alltid sørge for at vi handler den riktige måneden med mest likviditet og unngår sjanse for komme inn i leveringssituasjonen. Neste er kontraktstørrelsen. Råolje futures er basert på 1000 fat. For å være ærlig fra et dagsperspektivperspektiv er alt jeg bryr meg at hver tick eller 1 cent svingning er 10 mot meg eller i min favør per kontrakt. Det betyr at et trekk fra 92,94 til 92,74 200. En annen faktor er handelstid. På den tiden deler jeg tankene mine med deg 8. april 2013, handler råolje futures på CME Globex-plattformen og handler fra klokken 17.00 til neste dag klokka 16.00 CDT. Det er 23 av rett trading timer. Jeg absolutt ikke anbefale dag handel dette markedet 23 timer. men det er godt å vite handelstidene. Volum i råolje futures er ganske bra å handle etter min mening. Gjennomsnittlig rundt 300.000 kontrakter per dag. En siste pekepunkt for å komme i gang er Energi Informasjonsadministrasjon (EIA) - rapporten som normalt kommer ut onsdag kl. 9:30 CDT (på korte uker, helligdager etc. Denne rapporten blir presset til torsdag klokka 10.00 CDT). Jeg forteller kundene mine at denne rapporten er altfor volatil og jeg liker å være ute 5 minutter før og ikke fortsette å handle i 5 minutter før rapporten kommer ut. Rapporten av seg selv fortjener en skriving, men kortfattet gir rapporten informasjon om hvordan lagerbeholderen vår (supplydemand) og markedet vil bevege seg basert på tallene mot det som var forventet. Igjen som en daghandler, er din viktigste jobb å vite om denne rapporten, når den kommer ut og etter min mening forblir ute av markedet i løpet av denne tiden. cannontradingtools2012-futures-calendar Hva gjør råolje futures attraktivt for meg når det gjelder daghandel er det faktum at frykt og grådighet er intensivert i dette markedet. Det skaper et grunnlag for pigger, selger offs og mange ganger en flyktig, tosidig type handelsklasse. Jeg har også sett store trekk skje i råolje futures veldig raskt. Sammenlign det med markeder som mini SP 500 futures eller T Bonds futures, og du vil se høyere volatilitet i gjennomsnitt. Kanskje det er mangelen på tålmodighet jeg har bemerket om meg selv til tider som tiltrekker meg til dette markedet, men jeg liker det faktum at dagen min handler i råolje ikke varer lenge. Jeg får enten stoppet ut eller treffer mitt overskuddsmål, vanligvis innen 2-8 minutter. Noen ganger raskere enn det. Dette kan ikke være en passform for alle, og det er så mange måter å gjøre i dag futures (gjenstand for en hel bok.), Så man trenger først å forstå seg selv med hensyn til handel, deres tidsplan, risikokapital, nivå av disiplin etc. før du prøver å velge hvilke markeder å handle. Å være på vestkysten, liker jeg tiden fra kl. 06.00 til 10.00 (Pacific Time) for dag-trading dette markedet. Jeg tror det vanligvis gir nok trekk, det er tider med det mest aktive volumet. Hvis du er en utenlandsk næringsdrivende, kanskje europeisk tidssone, vil du kanskje se på Nordsjø-råoljen, som handler på ICE med godt volum og MEGET tiltak under den europeiske økten. Det jeg personlig ser etter når dag handel råolje futures er utmattelse i å kjøpe salg og ekstreme overkjøpte oversold forhold. Jeg ser etter det vi kaller counter trend flytte. Jeg må advare deg på forhånd, at hvis du ikke er disiplinert nok til å sette stopper på hver handel, kan du bli skadet ganske dårlig som noen ganger er det ikke mulig å skifte telleren jeg ser etter, og markedet kan gjøre et nytt stort ben mot meg. Jeg liker å bruke en indikator som ligner på RSI, og jeg vil normalt bruke enten volumdiagrammer eller strekkdiagrammer. Jeg liker volumdiagrammer bedre for kortsiktig daghandel fordi jeg føler at når markedet beveger seg raskt, får du et bedre visuelt bilde ved hjelp av volumdiagrammer som venter på et 3-minutters diagram for å fullføre for eksempel. Også hvis markedet er quotedadquot, lavt volum og ikke mye bevegelse, kan du få falske signaler på tidsplanene bare fordi tiden har gått og barene er ferdige. Alle emnene over og under fortjener ytterligere gjennomgang, men i denne første artikkelen liker jeg bare å gi deg grunnleggende oversikt og kanskje åpne tankene dine for dette markedet som en som du muligens kan bytte daglig. Jeg liker å sette opp min fremtidige handelsplattform med automatisert mål og fortjeneste som skal sendes til markedet så snart jeg går inn i min handel. Vi har mer enn noen få gratis handelsplattformer som vil oppnå det. Nedenfor er et eksempel på en god dag trading satt opp fra 8. april 2013. Jeg brukte 18 ticks range bar diagram: Det jeg lette etter er en utmattelse i å selge, la den siterte barquot bytte til grønt. Jeg lette også etter REL-studien for å gå under 15 og krysse deretter tilbake over 15. Da det skjedde, fikk jeg signalet mitt i form av den grønne trekanten. Det for meg utløste et kjøp rett rundt 92.61. I mine innstillinger liker jeg å ha 21 ticks fortjeneste mål og 27 ticks stopper tap. I dette eksemplet var jeg i stand til å ta mitt profittmål. Hvis du liker denne nyhetsbrevet, vennligst del RISKOPPLYSNING: Tidligere resultater er ikke nødvendigvis indikative for fremtidige resultater. Risikoen for tap i futures trading kan være betydelig, nøye vurdere de inneboende risikoene for en slik investering i lys av din økonomiske tilstand. Nedenfor er et eksempel på en mislykket dagshandel opprettet fra 8. april 2013 Svært lignende satt opp til den ene over, bortsett fra denne gangen, ble det ikke skjedd på telleren, og jeg ble stoppet ganske nær dagens lavt) -: RISIKO OPPLYSNING: Tidligere resultater er ikke nødvendigvis indikative for fremtidige resultater. Risikoen for tap i futures trading kan være betydelig, nøye vurdere de inneboende risikoene for en slik investering i lys av din økonomiske tilstand. Hvis du liker en gratis prøveversjon av kartleggingsprogramvaren og studiene som brukes i eksemplene jeg delte, kan du besøke: cannontradingtoolsintraday-futures-trading-signaler For å oppsummere håper jeg kunne dele med deg: 1. Råolje som et annet mulig marked å se på for dagskurs. 2. Beskriv kort noen av kontraktene specsbehavior som relatert til dag handel. 3. Berør kort bruk av counter trend trender i dag trading råolje futures Vær oppmerksom på at informasjonen i dette brevet er beregnet for kunder, potensielle kunder og publikum som har en grunnleggende forståelse, kjennskap og interesse i futures markeder . Materiellet i dette brevet er kun av oppfatning og garanterer ingen fortjeneste. Dette er risikable markeder, og bare risikokapital skal brukes. Tidligere forestillinger er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Dette er ikke en oppfordring til å kjøpe eller selge, men en nåværende markedsvisning fra Cannon Trading Inc. Enhver faktaerklæring som er indeholdt er hentet fra kilder som antas å være pålitelige, men er ikke garantert med hensyn til nøyaktighet, og de påstår heller ikke å være komplett. Ingen ansvar er antatt med hensyn til noen slik uttalelse eller med hensyn til ethvert uttrykk for mening som finnes heri. Lesere oppfordres til å utøve sin egen dom i handel Daghandel kan være ekstremt risikabelt Daghandel generelt er ikke egnet for noen med begrensede ressurser og begrensede investeringer eller handelserfaring og lav risiko toleranse. Du bør være forberedt på å miste alle de midlene du bruker til dagshandel. Og enda viktigere, bør du ikke finansiere dag handelsaktiviteter med midler som kreves for å møte dine levekostnader eller endre levestandard. Du bør være skeptisk til annonser eller andre utsagn som legger vekt på potensialet for store overskudd i dagshandelen. Dagshandel kan også føre til store og umiddelbare økonomiske tap. Daghandel vil generere betydelige provisjoner, selv om prisen per handel er lav. Daghandel innebærer aggressiv handel, og du betaler provisjon på hver handel. De totale daglige provisjonene du betaler på dine handler, vil øke dine tap eller redusere inntektene dine betydelig. Dagshandel på margin kan resultere i tap utover den opprinnelige investeringen. Trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å godta dem for å investere i markedene. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. Merk om stopper: PLASSERING AV BEGRENSET ORDERS AV DIG ELLER DIN HANDELSADVISOR, SOM EN LSQUOLOSTOP-LOSSrsquorsquo ELLER LsquolsquoSTOP-LIMITrsquorsquo ORDER, INGEN NØDVENDIG BEGRÆNSER DIN TAP TIL TILGJENGTE BELØP, SOM MARKEDSBETINGELSER KAN GJØRE DET UNDERSØKELIG FOR Å UTFØRE SÅDANNE BESTEMMELSER . Cannon Trading Oversikt

No comments:

Post a Comment