Saturday 11 November 2017

60 Sekunder Binære Alternativer Strategi 2014 Filmer


I dag vil jeg forklare deg en strategi for å jobbe med binære alternativer i 60 sekunder som vi tester med suksess, som er basert på analysen av japansk stearinlysdiagram der vi har lagt indikatoren MACD 12-26 med mobile medier til 9 perioder til som vi har brukt Bollinger band. Strategien blir avslørt ekstremt effektiv både for innganger i Put that in Call. Nå hva vi skal analysere er inngangene i Put. Bildet ovenfor snakker for seg selv. I den øvre delen finner du stearinlyskartet for pundet (GBP) sammenlignet med amerikanske dollar (USD) og under indikatorene for MACD (kontinuerlig blå linje) med det relative mobile mediet (dashed blue line) og Bollinger-bandene som tegne en slags kanal. Vår strategi er at du skal angi med et alternativ PUT (det er kort) når MACD krysser mellomlinjen fra topp til bunn i nærheten av den øvre delen av Bollinger-bandet. Bare for å la deg observere kraften til dette signalet vil jeg vise deg et bilde av en kontinuerlig sekvens av denne typen signal som ga oss kontinuerlige suksesser. Registrer deg til 24option for å åpne DEMO-kontoen din. Gjorde minimumsbetalingen for å åpne kontoen. Spør umiddelbart en demo-konto som du kan gjøre alle dine tester. Når du lærer den riktige strategien 8211, begynner du å operere med ekte penger. Fra denne strategien er det født en observasjon som førte oss til en annen strategi på de binære alternativene til 60 sekunder: Strategien til cusps av MACD. Relaterte innlegg I den forrige artikkelen har vi allerede behandlet strategien basert på indikatoren for MACD med Bollinger-bandene i gjennomsnitt. Ser nøye på denne strategien, la jeg merke til at et annet veldig sterkt signal til å komme inn på markedet finner sted når det skjer noen cusps som vist i figuren nedenfor. Konstruksjonen av dette diagrammet er nøyaktig det samme som er gjort i det ovennevnte. I den øvre delen er det lysdiagrammet med tidsramme til 1 minutt og i nedre del er indikatorene MACD med mobilmediene til 9 perioder og Bollinger-båndene. Det eneste vi har lagt til er høydepunktet i cusps (med toppunktet øverst) som ligger utenfor Bollinger-bandene. Hvordan du kan observere signalet det har i disse tilfellene er et utmerket signal. Faktisk er det i alle tre tilfellene observert at umiddelbart etter at den har hatt cusp, som åpenbart tilsvarer et bearish lys (rødt) er det minst en annen rød (vanligvis to andre). Dette oppfordrer oss til å prøve investeringen i 60 sekunder å åpne en posisjon PUT nøyaktig ved lukking til det første røde lyset som genererer cusp. Hva tror du jeg vil spesifisere er en strategi og ikke en visshet. Men klar over at i handelens verden er det ikke sikkert at en god strategi som ofte fører til nyttige resultater, ikke er dårlig i det hele tatt. Å trene inviterer jeg deg til å kontrollere for eksempel på en dag hvor mange ganger denne typen omstendigheter gir plass til et nyttig resultat. Oppdatering: Denne strategien blir den mer effektive, ettersom mer lukking av den andre siden av cusp er på konturen til Bollinger-bandet eller innvendig. Som det kreves her i kommentarene legger jeg til en video som viser hvordan det er mulig å operere med denne strategien. På mobile enheter som Ipad kan annotasjonene i videoen ignoreres. Vi anbefaler å se denne videoen med PC, bærbare eller MAC. Registrer deg til 24option for å åpne DEMO-kontoen din. Gjorde minimumsbetalingen for å åpne kontoen. Spør umiddelbart en demo-konto som du kan gjøre alle dine tester. Når du lærer den riktige strategien 8211, begynner du å operere med ekte penger. Mest pålitelige 60 sekunders strategi Onsdag 7. mai 2014 av Tim Lanoue Jeg har sett mye interesse i de opprinnelige binære alternativene 60 sekunders strategi, så jeg føler behov for å Fortsett å mate dere mer kortsiktige handelsstrategier. Som du kan gjette fra tittelen, kommer dette til å bli en 60 sekunders handelsstrategi, og det er en jeg nylig kom opp med. Jeg har prøvd det ut i det siste, og så langt ut av 750 handler har jeg hatt 77 penger, noe som er ganske bra. Nedenfor diskuterer jeg alt du trenger for å bruke denne strategien på egen hånd. Det som gjør denne strategien bra for nybegynnere, er alt du trenger, er en indikator, du trenger ikke en mengde indikatorer som potensielt kan skyte opp kartleggingsløsningen. Den eneste indikatoren vi trenger er MACD (glidende gjennomsnittlig konvergensdivergens) indikator. Hovedfunksjonen til MACD-indikatoren er å måle momentum som er knyttet til trender. På bildet nedenfor kan du se hvordan vi bare plasserer handler når vi har kortsiktige trender som utviklet fart. Slik bruker du 60 sekunders strategi Signaliseringsprosessen med denne strategien er veldig enkel og krever kun to trinn. Det første trinnet er at vi trenger vår blå MACD-linje for å berøre eller krysse gjennom vår hvite MACD-linje, dette er signalprosessen. For å bekrefte dette sørger vi for at det er et lys som korrelerer med retningen til den blå linjen. Så hvis vår blå MACD-linje krysser vår hvite MACD-linje oppover, plasserer vi en CALL-handel hvis vi har et bullish lys over det, og omvendt for PUT-bransjer. Anbefalte tidsrammer, utløpsfrekvenser, handelstider Når du ser aktiva, liker jeg å ha det på en engangsramme siden dette er en binær alternativer 60 sekunders strategi. Anbefalte utløpstidspunkter når du bruker denne strategien, vil være 30, 60 og 120 sekunder, det fungerer bra alle disse utløpstidene. I tillegg handler jeg, når jeg bruker denne handelsstrategien, i handelstiderne i New York. Slik endrer du innstillinger på indikatorer på freestockcharts For å endre innstillingene til denne indikatoren til innstillingene som jeg har på diagrammet mitt, må du først legge til indikatoren som kan bli funnet ved å legge til indikator. Når du klikker på det, blar du ned til du ser MACD og klikker på den. For å endre innstillingene nå går du til eksponentiell glidende gjennomsnitt og venstre klikker på det, velg rediger og endre det til en periode på 3. Nå går og venstre klikker du på MACD i boksen og klikker på rediger. Bytt kort til 9 og lang til 20, og du er helt klar. Endre indikatorinnstillinger er relativt enkle og vil være noe du vil gjøre ofte, så det ville ikke være en dårlig ide å få bruk for å endre disse innstillingene og tilpasse disse strategiene slik at de er perfekte for deg. Som alltid forhandlere, hvis du har noen spørsmål eller kommentarer, vær så snill å la dem være under 27 tanker på ldquoMost Pålitelig 60 sekunder Strategyrdquo HI Tim tidligere på denne listen sa du 82208221trading 60 sekunder og bruker denne handelsstrategien Jeg venter vanligvis ikke på stearinlys for å lukke fordi når det gjelder handel på kort sikt, skjer alt så fort.82218221 På hvilket tidspunkt går du inn i en 60sec-handel. Mange takk Prøv å handle dette på USDJPY valutapar opsjonene fredag ​​fra 3-4 p. m. Østlig. Det fungerte bra min første prøve ut av boksen. Vunnet 4 av 6 handler. Vil prøve denne mandagen i morgenmøtet, 9-12:00 NY tid. Elsker indikatoren i MT4. It8217 er veldig lett å se når de små stolpene stikker over eller under det langsomme glidende gjennomsnittet. Hei Antonioni, I MT4 gå til Navigator vinduet og klikk MACD under indikatorer. Den grå tilpassede indikatorboksen åpnes. Klikk på Inputs-fanen. Marker verdivinjen ved siden av Fast EMA Periode og bytt den til 9. Deretter Marker verdien ved siden av Slow EMA Periode og bytt den til 20. Dermed markiserer du verdivinjen ved siden av Signal SMA Periode og bytter den til 3. Fast EMA vises som stenger i stedet for en linje, men når de små stolpene ligger over den langsomme EMA-linjen, er det et bullish signal, og når den langsomme EMA-linjen krysser over de små stengene, er det et bearish signal samme som de to linjene i Free Stock Charts . Håper dette hjelper. Dette er en veldig nyttig indikator. Jeg tror det kan til og med hjelpe med Novice 10 minutters strategi. Vil prøve det i morgen. Takk for at du sendte inn denne artikkelen. Tim Lanoue sier: Når du legger til MACD-indikatoren, blir eksponentielt flyttende gjennomsnitt automatisk lagt til i kartleggingsløsningen. På den måten må du ikke bekymre deg om å gå tilbake og redigere noe. Nå for å endre de korte og lange perioder av MACD-indikatoren, klikker du bare venstre over indikatornavnet, når du velger Rediger. Du bør se to bokser i midten som sier kort og lang sammen med noen andre ting. Endre perioder på kort og lang tid til 9 og 20, og du vil være klar til å gå. Hvis du har flere spørsmål, vær så snill å poste en annen kommentar eller send meg en epost på: lanouet92gmail Takk for din tid, og jeg håper dette hjelper deg ut Richard Thompson sier: Jeg har forsøkt å finne ut hvordan du stiller kort til 9 og den lange til 20 på hva som helst er eksponentielt glidende gjennomsnitt er den blå eller den hvite. Jeg kan ikke finne noen ting som sier eksponentiell flytte gjennomsnittlig noe der på gratis lager charts. I en newbe. Jeg var fin opp til linjen (nå gå og venstre klikk på MACD i boksen og klikk på rediger. Endre kort til 9 og lang til 20 og du er helt innstilt). Jeg har vondt i hodet og prøver å finne ut dette. Jeg beklager, men det forvirret meg. Emily Jones sier: Jeg har et spørsmål til Michael I8217ve sett tonnevis av anbefalinger på mange nettsteder angående din bilforhandler. Jeg er klar til å begynne å handle med deg Også det er sant at hvis jeg registrerer meg hos din bilforhandler, vil jeg også få dine manuelle signaler gratis. Kan du også tilby 60 sekunder signaler Takk så mye jeg er klar til å registrere deg med deg så snart du svarer Hei Emily, Takk for at du droppet av. Min Auto Trader får mye god tilbakemelding, og du kan også bli med min manuelle signaler gruppefri. Jeg don8217t leverer 60 sekunder signaler, it8217s utfordrende, spesielt med auto trading. Du kan registrere deg via MikesAutoTrader og så snart du er ferdig med registreringen, kan du sende meg en e-post på tradingbinaryonlinegmail, og jeg vil også legge deg til min Manual Signals Group uten ytterligere meglerregistrering eller noen form for gratis, it8217s helt gratis. For å bli med i min bilforhandler krever jeg en donasjon til en veldedighetsorganisasjon du bestemmer, men det er ikke lenger obligatorisk. Du kan bli med gratis med en av de synkroniserte meglerne. Jeg kan også sende deg en rask guide til hvordan du registrerer og handler med AT-en hvis du er interseted. Takk for kommentar og skål til et vellykket nytt år Mike Tim Lanoue sier: Gode spørsmål gutta Boyd: Hvis du vil ha en form for bekreftelse, kan du vente på lyset lukkes, men når jeg handler 60 sekunder og bruker dette handelsstrategi Jeg venter vanligvis ikke på lyset for å lukke fordi når det gjelder handel på kort sikt, skjer alt så fort. Nick: Vi bruker et eksponentielt glidende gjennomsnitt som er satt til en tidsperiode på 3. Lykke til med å handle og ha en flott ferie

No comments:

Post a Comment